nationale verteldagen.nl

Managed live chat kan werken voor jou!

Als je een succesvol bedrijf wilt runnen, moet je zorgen dat je bereikbaar bent. Nu zal dat tijdens kantoortijden waarschijnlijk niet zo’n probleem zijn, maar wat doe je met je avonden en weekenden? Je (potentiële) klanten weten je dan wel te vinden, maar kunnen geen contact met je krijgen. Het kan zomaar zijn dat dit je omzet kost, want mensen zijn ontzettend ongeduldig tegenwoordig. Managed live chat kan dan de oplossing zijn. Via managed live chat krijgen (potentiële) klanten altijd een reactie op hun vragen en opmerkingen. In veel gevallen krijgen ze via managed live chat direct antwoord op hun vragen. In andere gevallen zorgt de managed live chat ervoor dat gegevens worden genoteerd zodat jij contact kan opnemen zodra je daarvoor in de gelegenheid bent.
Managed live chat

Managed live chat neemt je werk uit handen

Als je overdag niet veel achter je computer of laptop zit, maar bijvoorbeeld op locatie werkt, dan kun je niet iedereen die op je site komt even begroeten. Je kunt er dan voor kiezen om alle dagen per week tot 23.00 uur per dag managed live chat in te schakelen. Je weet dan dat je geen potentiële klanten misloopt. Doordat iedere klant direct te woord wordt gestaan, zorg je voor een grotere betrokkenheid bij je site. Je maakt dat je klanten even blijven hangen en zelf verder kijken. Dat kan je veel opdrachten opleveren.

Managed live chat een overbodige luxe?

Nee!! Managed live chat moet je zien als ondersteuning voor je bedrijf. Het is zeker geen overbodige luxe als je ziet dat je er nieuwe klanten bij krijgt omdat je zo goed bereikbaar bent. Natuurlijk moet je het meeste werk gewoon zelf doen, maar het eerste contact wordt voor je gelegd. Jij kunt je dan bezighouden met je core-business. Zo doe jij wat je leuk vindt en waar je goed in bent terwijl je er wel opdrachten bij krijgt.

Managed live chat een beetje veel van het goede?

Als je overdag gewoon op kantoor aanwezig bent, heb je misschien wel tijd om zelf de vragen en opmerkingen die via je site binnenkomen te behandelen. Je kunt dan kiezen voor een andere vorm van managed live chat, namelijk hybrid live chat. Je schakelt de chat dan alleen in voor de momenten dat jij niet kunt of wilt. Bijvoorbeeld in de avonduren, weekenden en vakanties. Zo loop je geen klanten mis en kom je ook nog toe aan wat ontspanning.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2024 nationale verteldagen.nl

Thema door Anders Norén